UWAGA! Ten serwis internetowy używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
Polityka prywatności serwisu internetowego AWF Poznań


Nasza strona używa plików cookies do gromadzenia danych statystycznych, dostosowania treści serwisu do zainteresowań użytkowników, oraz prawidłowego funkcjonowania niektórych elementów naszego serwisu. Pliki cookies pozwalają stwierdzić, które informacje na naszej stronie są dla Państwa ciekawe i najchętniej czytane.

Mogą Państwo kontrolować cookies poprzez zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej. Jednak wszelkie zmiany w tych ustawieniach mogą wpłynąć na funkcjonowanie naszego serwisu.

Aktualności

Zebranie Ogólne Samorządu Doktorantów - 21.IV.2017
Serdecznie zapraszamy wszystkich doktorantów na najbliższe zebranie do Sali 202 w nowym budynku dydaktycznym. Obradowanie rozpocznie się o godzinie 15.30. Spotkanie to posłuży powołaniu nowych reprezentantów do poszczególnych ciał kolegialnych oraz omówieniu proponowanym zmian w regulaminach stypendialnych.

Nowelizacja dokumentacji w/s Studiów Doktoranckich
Szanowni Doktoranci,

realizując ustawowy zapis, w imieniu Wydziałowej Komisji Programowej ds. Studium Doktoranckiego, proszę o opinię Samorządu Doktorantów w wyżej wymienionych kwestiach. Wprawdzie obecnie studiujący doktoranci nie będą korzystać z proponowanych zmian, które obejmą nowe roczniki, jednak z pewnością Państwa dotychczasowe doświadczenia będą bardzo przydatne w tworzeniu nowego kształtu studiów doktoranckich.

Załączam projekty stosownych dokumentów oraz uzasadnienie wprowadzenia zmian i komentarzami. Proszę także o bieżące uwagi i zapytania.

Z poważaniem dr hab. Krzysztof Kusy, prof. AWF
Kierownik Studium Doktoranckiego
[Efekty Kształcenia]   [Program Studiów]   [Regulamin Studiów]   [Uzasadnienie Nowelizacji]

Uchwała w/s Rekrutacji - rok akademicki 2017/2018
Szanowni Państwo w załaczniku znajduje się treść uchwały dotyczącej przyjmowania kandydatów na studia doktoranckie w roku akademickim 2017/2018.
[Rekrutacja 2017-2018]


Zmiany w/s regulaminów stypendialnych dla Doktorantów
Szanowni Doktoranci,

bardzo dziękuję za przedstawione sugestie ze strony społeczności doktorantów. Wydaje mi się jednak, że popełniamy błąd polegający na braku uzasadnienia propozycji lub ich odrzucenia/modyfikacji. Ja ze swej strony nadrabiam zaległość, wyjaśniając w załączeniu przesłanki stanowiące punkt wyjścia dla proponowanych kryteriów punktowych, szczególnie tych zakwestionowanych przez Państwa.

Zachęcam do analogicznego uzasadnienia propozycji przez Samorząd Doktorantów. Zapewne, posługując się merytorycznymi argumentami i rozumiejąc nawzajem motywy stojące za sugerowanymi zmianami, ustalimy w racjonalny sposób wspólne stanowisko. Załączam uwagi i argumentację.

Z poważaniem dr hab. Krzysztof Kusy, prof. AWF
Kierownik Studium Doktoranckiego
[Odpowiedź w/s sugestii]

Plany zajęć poszczególnych roczników - Lato 2016-2017
[Rok I]   [Rok II]   [Rok II - Niestacjonarni]   [Rok III]  [Rok IV]

Aktualne Roczne Sprawozdanie Rok Akademicki 2016/2017
Szanowni Państwo,

w poniższym załączniku odnajdą Państwo wzór sprawozdania rocznego z działalności naukowej doktoranta. Rzeczony dokument należy pobrać oraz wypełnić elektronicznie. Podpisane przez Państwa sprawozdanie oraz, jako oddzielny dokument, pisemną opinię od opiekuna/promotora naukowego, prosimy złożyć w sekretariacie Studium Doktoranckiego do dnia 15.IX.2017.
[Roczne Sprawozdanie Doktoranta]

 Instrukcje w/s Journal Club-u

Journal Club - Instructions for PhD Students Please follow the instructions below to prepare to the upcoming Journal Club class:

1. Log in into the EBSCO service or another scientific database (access from servers of the Poznan University of Physical Education or its Main Library).

2. Find and download/copy/print one scientific paper in the area of your research interest or from another field which whets your curiosity. The following requirements must be met:
 1) An original research paper (i.e. structured as indicated in the paragraph 3 below; not a review or meta-analysis), 
 2) Paper which was published in an internationally recognized high-quality scientific journal (not popular newspapers).

3. Read the paper carefully and prepare a 10-15-min oral presentation in English accompanied by a multimedia presentation (preferably Power Point or similar), also in English. The presentation should be structured as follows:
 1) Title and authors of the paper, journal name, year of publication, volume, pages,
 2) Introduction,
 3) Aims of the study,
 4) Methods, 
 5) Results/Main Findings,
 6) Discussion, 
 7) Conclusions.

4. During the upcoming Journal Club class, each PhD student will give her/his presentation (in English; rather spoken than read) to the audience consisting of colleagues from the Doctoral Programme. The presentation will be discussed.

5. To obtain the passing mark from the Journal Club classes, one should prepare and give the above presentation and actively participate in the discussion (critical remarks, comments, questions etc.).

Krzysztof Kusy, Head of the Doctoral Programme (Feb 10, 2017)
[Instructions and Programme]


Informacje dotyczce realizowania godzin dydaktycznych

Szanowni Państwo,
Przypominamy o konieczności realizowania godzin dydaktycznych w ramach praktyk doktoranckich.
Wszelkie informacje dotyczące tej kwestii można uzyskać w Dziekanacie Studium Doktoranckiego od Pani Lidii Wojtkowiak-Świadek.
Adres e-mail:
Telefon: 61 835 51 25


Elektroniczne Zasoby Biblioteki AWF

Szanowni Państwo!

Biblioteka Główna zaprasza do korzystania z narzędzi i zasobów elektronicznych (baz danych, e-czasopism i e-książek) spoza komputerów sieci uczelnianej - tzw. dostęp zdalny przez serwer proxy. Od 1 lutego b.r. dostęp będzie możliwy dla każdego pracownika, doktoranta i studenta AWF posiadającego aktywną kartę biblioteczną, bez konieczności wypełniania formularzy i rejestracji w Oddziale Informacji Naukowej.

Po skonfigurowaniu przeglądarki można skorzystać z zasobów wymienionych na stronie domowej Biblioteki AWF, używając nazwy użytkownika i hasła - są to te same dane, których używa się logując na swoje konto w katalogu bibliotecznym (nr karty bibliotecznej i PIN).

Szczegóły i sposób konfiguracji dostępne są na naszej stronie internetowej:
http://biblioteka.awf.poznan.pl/index.php?option=content&task=view&id=158

Z poważaniem
Aleksandra Surdyk

Zapraszamy wszystkich doktorantów do dołączenia do naszej grupy zamkniętej na Facebook-u:
www.facebook.com/groups/747600478609197

Skontaktuj się z nami...

Posiadasz informację o jakimś ciekawym wydarzeniu, masz jakieś pomysły lub sugestie? Napisz do nas!

Prosimy wypełnić wszystkie cztery pola, a dodatkowo, na samym końcu podać wynik równania.
captcha
Przeładuj



sugestia