1. Kogo szukamy?

Konsultanta ds. obsługi klienta

Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów platformy internetowej Zalando. Twoje zadania będą także polegać na przetwarzaniu i ochronie danych osobowych zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Praca jest przewidziana na okres 3 miesięcy z możliwością nawiązania dłuższej współpracy.


2. Co oferujemy?

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość zatrudnienia od zaraz
• elastyczne godziny pracy , które umożliwiają pogodzenie nauki i pracy
• możliwość zatrudnienia w części etatu lub na cały etat
• pracę w przyjaznym środowisku , w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania
• profesjonalne szkolenie wdrażające oraz wsparcie przełożonego
• bony zniżkowe na zakupy
• konkursy z nagrodami, bilety na imprezy kulturalne, upominki urodzinowe
• a po pracy - wyjścia integracyjne, game corner oraz udział w wydarzeniach sportowych


3. Informacje dodatkowe

Wymagania:
 dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta
 gotowość do udziału w tygodniowym szkoleniu wdrażającym (8 godz dziennie, przez 5 dni roboczych)
 komunikatywność i pozytywne nastawienie
 umiejętności sprawnej obsługi komputera
 otwartości na potrzeby klienta
 odpowiedzialność za wykonywaną pracę oraz zaangażowanie

4. Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: z dopiskiem Zalando PL
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Użytkownik może kontrolować je za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z niniejszego serwisu internetowego, bez zmiany tych ustawień oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
OK Nie wyrażam zgody