Od czego zacząć poszukiwanie pracy? Jak stworzyć dobre CV? Jak kreować swój wizerunek na portalach branżowych i przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
We współpracy z Idea HR rozpoczynamy cykl warsztatów rozwoju osobistego na naszej Uczelni. Pierwsze spotkanie już 24 lutego!
Do poszukiwania pracy warto dobrze się przygotować, dlatego zapraszamy studentów na warsztaty, które pomogą im obrać odpowiedni kierunek działania.
Program warsztatów:
MOJE CV
- Cel, w jakim je tworzymy (perspektywa pracownika i pracodawcy)
- Co powinno zawierać dobrze przygotowane CV/ czego unikać?
- Najczęściej popełniane błędy (treść, forma, zdjęcia)
- Inne dokumenty aplikacyjne
OD CZEGO ZACZĄĆ?
- Wybór odpowiedniej oferty – podstawowe zagadnienia
- Sposoby poszukiwania pracy
- Portale do poszukiwania pracy
- Strona Idea HR jako narzędzie do wyszukiwania ofert
PROFIL W INTERNECIE
- Profil w mediach społecznościowych – Facebook/ Instagram
- Portale branżowe – Linkedin
ROZMOWA REKRUTACYJNA
- Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej
- Rekrutacyjny savoir vivre
- Zadanie aktywizujące dla studentów (zależne od dostępnego czasu)
Warsztaty poprowadzą Martyna Gładysz-Kukulska i Ewelina Fiksa konsultantki rekrutacyjne z IdeaHR