Biblioteka Główna AWF Poznań oraz Biblioteka ZWKF w filii w Gorzowie Wielkopolskim będą zamknięte dla użytkowników stacjonarnych od 12 do 30 listopada br. W związku z tym termin zwrotu książek przypadający na czas zamknięcia będzie przedłużony do 7 grudnia. Drogą elektroniczną nadal będzie można m.in. uzyskać dostęp do zasobów elektronicznych z prywatnych komputerów, czy skorzystać z usługi „Zamów skan na e-mail” oraz wypożyczeń międzybibliotecznych.

Przypominamy także, że karty obiegowe podpisywane są drogą elektroniczną. Trzeba podać numer PESEL, co pozwoli na sprawdzenie kont we wszystkich bibliotekach Poznańskiej Fundacji Bibliotek Naukowych (PFBN). Wypożyczone książki można odesłać na adres biblioteki przesyłką poleconą, na własny koszt, natomiast zobowiązania wobec biblioteki można regulować w formie przelewu na konto AWF Poznań.

Dla osób korzystających w ostatnim czasie z zasobów bibliotecznych ważne jest, że termin zwrotu książek, przypadający na czas zamknięcia, będzie przedłużony do 7 grudnia br. i że w trakcie zamknięcia nie będą naliczane opłaty za przetrzymanie zbiorów. Opłaty naliczone do 10 listopada br. pozostają jednak w mocy.

Zmiany w funkcjonowaniu bibliotek zostały wprowadzone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 listopada br. oraz Zarządzenia nr 61/2020 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.

Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania bibliotek AWF Poznań znajdują się w komunikacie na stronie Biblioteki Głównej: link