Data publikacji oferty: 11.02.2022
GRECOS HOLIDAY
Twoje zadania:
Wsparcie dla agentów turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne i udzielanie informacji o produktach Grecos Holiday
Dbanie o wysoką jakość obsługi bezpośredniej agentów turystycznych w kanałach telefonicznym i mailowym
Obsługa techniczna rezerwacji w systemie rezerwacyjnym
Nasze oczekiwania:
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikowaniu się
zainteresowanie turystyką i podróżami
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft 365 (Excel, Word, Sharepoint, Teams)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Gotowość do pracy w wybrane weekendy
Mile widziane doświadczenie w pracy w turystyce
Oferujemy:
Umowę o pracę w siedzibie touroperatora o ugruntowanej pozycji na rynku
Szeroki pakiet szkoleń z zakresu obsługi systemów rezerwacyjnych oraz produktu turystycznego Grecos Holiday
Możliwość poznania od wewnątrz branży turystycznej i aspektów jej funkcjonowania
Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
Pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
Aplikuj tutaj: https://grecos.elevato.net/pl/agent-helpdesku,j,62