W razie problemów z dostępem do wirtualnych zasobów naszej Akademii, bardzo prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi poniżej:

adres: https://elearning.awf.poznan.pl
informacje dla: nauczyciela i studenta
stan na dzień: 15.06.2021 r.

Jaki jest mój login do Moodle?
Dla Nauczyciela loginem jest: imie.nazwisko (bez polskich znaków) np. jan.nowak
Dla Studenta loginem jest: nr_albumu@student.awf.poznan.pl np. 12345@student.awf.poznan.pl


Jakie jest moje hasło do Moodle?
hasło tymczasowe do pierwszego logowania dla nowego użytkownika jest generowane automatycznie przez system Moodle w chwili zakładania konta i wysyłane automatycznie na przypisany do konta użytkownika e-mail.
Ponadto w dowolnej chwili każdy użytkownik Moodle może skorzystać z opcji odzyskania zapomnianego hasła, patrz niżej „Co zrobić jak zapomniałem/am hasła do Moodle”.


Jaki jest mój adres e-mail przypisany do konta Moodle?
Dla Nauczyciela adresem e-mail jest adres służbowy lub prywatny w przypadku nauczycieli na zlecenie.
Dla Studenta adresem e-mail jest login Moodle np. 12345@student.awf.poznan.pl. Dostęp do skrzynki e-mail jest możliwy po zalogowaniu na stronie: https://outlook.office.com danymi jak do konta Teams.


Co zrobić jak zapomniałem/am hasła do Moodle?
W celu odzyskania hasła należy skorzystać z funkcji „Zapomniałeś(aś) nazwy użytkownika lub hasła?” znajdującej się na stronie logowania https://elearning.awf.poznan.pl. Należy postępować zgodnie z pojawiającymi się komunikatami. Finalnie instrukcja zmiany hasła trafi na skrzynkę odbiorczą konta e-mail powiązanego z kontem Moodle, dla studenta będzie to np. 12345@student.awf.poznan.pl.


Co w przypadku nie otrzymania wiadomości e-mail z instrukcją zmiany hasła?
Należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych (login lub e-mail) w celu zainicjowania procesu zmiany hasła, ewentualnie upewnić się, że jesteśmy zalogowani do właściwej skrzynki e-mail, ewentualnie sprawdzić folder SPAM (wiadomości-śmieci).


Znam swój nr albumu ale pomimo tego nie mogę się zalogować.
Proszę skontaktować się z właściwym dziekanatem w celu sprawdzenia poprawności numeru albumu.


Powyższe nie pomogło, skontaktuj się z Administratorem: moodle@awf.poznan.pl

 

adres: https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in
informacje dla: nauczycieli, studentów i doktorantów
stan na dzień: 15.06.2021 r.

Jaki jest mój login do MS Teams?
Dla Nauczyciela loginem jest: imie.nazwisko@teams.awf.poznan.pl (bez polskich znaków) np. jan.nowak@teams.awf.poznan.pl

Dla Studenta loginem jest: nr_albumu@student.awf.poznan.pl np. 12345@student.awf.poznan.pl

Dla Doktoranta loginem jest: dnr_albumu@student.awf.poznan.pl np.: d00123@student.awf.poznan.pl

Chcę zalogować się pierwszy raz, jakie jest moje hasło do MS Teams?
Hasło tymczasowe do pierwszego logowania ma z góry ustaloną następującą składnię:

  • dla nauczyciela/pracownika AwFPoZ#1234, gdzie 1234 to 4 ostatnie cyfry PESEL
  • dla studenta $tuDenT#1234, gdzie 1234 to 4 ostatnie cyfry PESEL.

Po pierwszym logowaniu do MS Teams należy nadać swoje własne hasło oraz podać dane autoryzacyjne (prywatny e-mail lub telefon GSM). Dane autoryzacyjne będą potrzebne do weryfikacji tożsamości przy ewentualnym skorzystaniu z opcji odzyskania zapomnianego hasła.

Co zrobić jak zapomniałem/am hasła do MS Teams?
W celu odzyskania hasła należy na stronie logowania przy opcji wpisywania hasła skorzystać z funkcji „Nie pamiętam hasła”. W efekcie zostaniemy przeniesieni do strony www z naszym identyfikatorem (loginem) użytkownika i poproszeni o przepisanie kodu z obrazka i kliknięcie dalej. Następnie dokonujemy wyboru, czy kod weryfikujący tożsamość ma przyjść w formie wiadomości e-mail, czy w formie SMS, czy oddzwonienia, podając odpowiedni adres e-mail lub telefon. Po otrzymaniu i wpisaniu na stronie kodu weryfikującego tożsamość możemy nadać nowe hasło. Po zmianie hasła należy
posługiwać się wyłącznie nowym hasłem.


Powyższe nie pomogło, skontaktuj się z Administratorem: teams@awf.poznan.pl