Informacje ogólne
Student zobowiązuje się do wnoszenia opłat w wysokości oraz na zasadach zgodnych z odpowiednim Zarządzeniem Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w sprawie opłat za usługi edukacyjne i inne czynności związane ze studiami pierwszego, drugiego stopnia oraz jednolitymi studiami magisterskimi w Akademii, wydanym na dany rok akademicki, jak również w sposób zgodny z obowiązującą Uchwałą nr 124/2019 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 16 kwietnia 2019 r. w sprawie zasad pobierania i zwalniania z opłat za usługi edukacyjne na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, zmienioną Uchwałą nr 149/2019 Senatu Akademii z dnia 24 września 2019 r.
Student zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich obowiązków, jakie nakłada na nią/niego Ustawa – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz.U. z 2024 poz. 1571 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2787), Statut Uczelni oraz Regulamin Studiów, a także do przestrzegania aktów wewnętrznych Uczelni.
Podania należy składać przez system USOS wybierając określony typ podania.
Podanie o wystawienie faktury vat należy składać przez system USOS wybierając typ podania: Sprawy finansowe – Podanie o wystawienie faktury vat, w maksymalnym terminie do 7 dni od dokonania wpłaty.
Kontakt
Magdalena Kaczmarek
Dział Nauczania
Budynek Dydaktyczny, pok. 104
tel. 61 835 51 22
e-mail: kaczmarek.m@awf.poznan.pl
Dyżur dla studentów:
Poniedziałek: 9.00 – 14.00
Wtorek: 9.00 – 14.00
Środa: 9.00 – 14.00
Czwartek: 9.00 – 14.00
Piątek: 9.00 – 14.00
Poza wyżej określonymi godzinami, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.