Składanie wniosków do Domu Studenckiego AWF Poznań następuje przez ELEKTRONICZNY SYSTEM USOSweb. Harmonogram składania wniosków znajduje się poniżej.

Opłaty za miejsce w Domu Studenckim na rok akademicki 2025/2026

Goście:Pokój 3 osobowy

Pokój 2-osobowy

Pokój 1-osobowy

Studenci AWF Poznań

450 zł

550 zł

900 zł

Studenci innych Uczelni
(w ramach zawartego porozumienia)

600 zł700 zł1300 zł

Studenci innych Uczelni

648 zł

756 zł

1404 zł

Osoby z zewnątrz

810 zł

929 zł

1566 zł

I Nabór: Studenci II/ II roku studiów pierwszego stopnia/ od II do V roku studiów jednolitych magisterskich oraz I, II roku studiów drugiego stopnia

04.06. – 17.06.2025r.  – składanie wniosków

24.06-30.06.2025r. – potwierdzanie przyjęcia miejsca i rezygnacja z miejsca w Domu Studenckim AWF Poznań

II Nabór: Dla studentów nowoprzyjętych 

13.08. – 25.08.2025r. – składanie wniosków

27.08.- 03.09.2025r. potwierdzanie przyjęcia miejsca i rezygnacja z miejsca w Domu Studenckim AWF Poznań

 

III Nabór: Dla studentów nowoprzyjętych z drugiego naboru oraz dla odwołujących się 

24.09.-28.09.2025r. – składanie wniosków

29.09.2025r. – potwierdzanie przyjęcia miejsca i rezygnacja z miejsca w Domu Studenckim AWF Poznań

Ważne: 

Wnioski składane będą wyłącznie w formie elektronicznej poprzez system USOSweb. Nie będzie możliwości składania wniosków w formie papierowej ani drogą e-mailową.

Prawo do zamieszkania w domu studenckim przysługuje w pierwszej kolejności studentowi, któremu codzienny dojazd z miejsca stałego zamieszkania do Uczelni uniemożliwia lub w znacznym stopniu utrudnia odbywanie studiów oraz osobie z niepełnosprawnością.

Przy rozpatrywaniu wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim uwzględnia się również:

1) sieroctwo wnioskodawcy, który nie ukończył 25 roku życia;

2) wychowanie w pieczy zastępczej;

3) posiadanie I, II lub mistrzowskiej międzynarodowej klasy sportowej.

Instrukcja składania wniosku w systemie USOSweb:

Zaloguj się do systemu USOSweb.

 

Przejdź do zakładki:

DLA WSZYSTKICH → WNIOSKI → WNIOSEK O PRZYZNANIE  MIEJSCA W DOMU STUDENCKIM → ZACZNIJ WYPEŁNIAĆ.

Jeśli rozpocząłeś już wypełnianie wniosku lub Twój wniosek został cofnięty do poprawy, znajdziesz go w sekcji:

” wnioski, które zacząłeś wypełniać” – kliknij ” kontynuuj wypełnianie” lub ” popraw”.

System umożliwia wykonywanie dostępnych czynności (np. ” zacznij wypełniać”, „usuń”, „popraw”), w zależności od etapu procesu i przyznanych uprawnień.

  1. Dokumenty potrzebne do zakwaterowania:
    • dowód osobisty
    • legitymacja studencka
    • dwa zdjęcia (format legitymacyjny)
  2. Należności należy wpłacać na indywidualne konto studenta.
  3. Dostępne pokoje:
    • 1-osobowy (wyposażony w łóżko, szafę odzieżową, regał, stolik, krzesło, lodówkę)
    • 2-osobowy (wyposażony w dwa łóżka, szafę odzieżową, regał, stolik, krzesło, lodówkę)
    • 3-osobowy (wyposażony w trzy łóżka, szafę odzieżową, regał, stolik, dwa krzesła, lodówkę)
  4. Łazienki w segmentach:
    • dla dwóch pokoi (5 osób)
    • dla czterech pokoi (10 osób)
  5. Pozostałe wyposażenie:
    • Kuchnia na każdym piętrze dla 60 osób (3 kuchenki elektryczne)
    • Pralnia dla wszystkich mieszkańców (bezpłatna)
  6. Istnieje możliwość wypożyczenia dwóch koców, poduszki, zasłonki i firanki.
  7. Miejsca postojowe przy budynku Domu Studenta dla zainteresowanych

Jak złożyć wniosek?

I krok

Ważne:

Wniosek składa się wyłącznie elektronicznie.

Nie drukuj wniosku – wersje papierowe nie będą przyjmowane.

II krok

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Sekcją Wparcia i Kariery Studenta, e-mail: wala@awf.poznan.pl oraz stypendia@awf.poznan.pl

III krok

Sprawdź na stronie informację o przyznanym miejscu w Domu Studenckim

IV krok

Skontaktuj się z Domem Studenckim w sprawie przydziału

Kontakt z Sekcją Wsparcia i Kariery Studenta

Miejsce składania wniosków

Budynek Dydaktyczny, piętro I, pok. 131
ul. Królowej Jadwigi 27/39

e-mailstypendia@awf.poznan.pl

mgr Monika Wala
tel.: 61 835 53 16

Kontakt z Domem Studenta

ul. Św. Rocha 9
61 -142 Poznań

e-mail: dsawf@awf.poznan.pl

tel.: 61 875 14 23

Administracja Domu Studenta czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 – 14.30