Na konto czytelnika, oczywiście po uprzedniej rejestracji, można się zalogować klikając na na zakładkę katalog on-line. Przycisk „zaloguj” wyświetla się w prawym górnym rogu. Przypominamy o regularnym sprawdzaniu konta, by uniknąć opłat za przetrzymane książki.
Zapisy on-line do Biblioteki Głównej AWF w Poznaniu
Zasady zapisów on-line:
1. Usługa jest skierowana do pracowników, doktorantów i studentów AWF Poznań.
2. Formularz zapisu jest dostępny:
- w prawym górnym rogu katalogu on-line, przycisk „Zaloguj”,
- następnie przycisk „Nowy użytkownik”,
- w zakładce górnej katalogu on-line „Moje konto”,
- następnie przycisk „Nowy użytkownik”.
3. Zapisując się do biblioteki należy podać:
- PESEL,
- Nazwisko i imię,
- Adres,
- Email,
- PIN (dowolne 4 cyfry, niezbędne do logowania),
- należy zapoznać się z regulaminem korzystania ze zbiorów Biblioteki Głównej oraz z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.
- Przycisk „Akceptuję” zatwierdza zapisanie się do Biblioteki.
- Użytkownik otrzymuje tymczasowy „nr karty”, który daje możliwość zamawiania książek z katalogu.
4. Konto ma charakter tymczasowy i jest aktywne przez 14 dni. W tym czasie należy:
dokonać wpłaty 12 zł na konto uczelni: AWF Poznań nr 91 1020 4027 0000 1702 1315 1552, w tytule przelewu należy podać: nazwisko, imię, nr albumu/jednostkę organizacyjną AWF oraz dopisek – zapis zdalny. Następnie, trzeba zgłosić się do wypożyczalni w celu aktywowania pełnych uprawnień czytelnika.
5. W przypadku pytań prosimy o kontakt z wypożyczalnią.