Procedura Programu PoMost


1.  Zaznajomienie się z Programem PoMost


2.  Wybór przedmiotu 

  • Wybierz przedmiot, który chciałbyś zrealizować na innej Uczelni.
  • Znajdź sylabus przedmiotu. Jeśli sylabus jest niedostępny, skontaktuj się mailowo z jednostką wskazaną w Załączniku nr 1. Do kontaktu należy używać tylko poczty uczelnianej.

3.  Złożenie podania

  • Wypełnij Podanie o zakwalifikowanie do Programu PoMost (Załącznik nr 2) wskazując m.in. nazwę Uczelni przyjmującej, kierunek, semestr i rok akademicki.
  • Do podania dołącz sylabus proponowanego przedmiotu.
  • Komplet dokumentów (podanie + sylabus) złóż w Dziale Nauczania.
  • Sprawdź harmonogram roku akademickiego uczelni przyjmującej. Wniosek musi być złożony co najmniej 4 tygodnie przed rozpoczęciem semestru na Uczelni przyjmującej. 

4.  Zakwalifikowanie się do Programu PoMost

  • Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się do programu, postępuj zgodnie z zasadami określonymi w Porozumieniu.
  • W przypadku negatywnej decyzji Uczelni przyjmującej, otrzymasz jej uzasadnienie. 

5.  Potwierdzenie zaliczenia przedmiotu

  • Po zaliczeniu przedmiotu uzyskaj potwierdzenie (Załącznik nr 3).
  • Przekaż dokument do Dziekanatu.