OPŁATY:

Opłaty za studia podyplomowe w roku akademickim 2023/24 wg stawek:

Opłata za studia podyplomowe „Edukacja dla bezpieczeństwa” – 1 800 zł./semestr, 3 semestry,
Opłata za studia podyplomowe „Gimnastyka Korekcyjno-kompensacyjna” – 1 600 zł./semestr, 3 semestry
Opłata za studia podyplomowe „Odnowa biologiczna z elementami wellness i fizjoterapii” – 2 000 zł./semestr, 2 semestry,
Opłata za studia podyplomowe; „Organizacja i Zarządzanie Turystyką i Hotelarstwem” – 1 600 zł. /semestr, 3 semestry
Opłata za studia podyplomowe; „Organizacja i Zarządzanie Sportem” – 2 000 zł./semestr, 2 semestry,
Opłata za studia podyplomowe: „Psychologia Sportu” – 3 000 zł/semestr, 2 semestry,
Opłata za studia podyplomowe: „Trener Personalny” – 2 500 zł/semestr
Opłata za studia podyplomowe: „Taniec i Fitness w kulturze fizycznej” – 1 600 zł/semestr, 3 semestry, k
1Opłata za studia podyplomowe „Terapia Manualna” – 4 000 zł./semestr, 2 semestry;
Opłata za studia podyplomowe: „Trener Sportu AWF (rożne dyscypliny)”–2 semestry,
Opłata za nowy kierunek studiów podyplomowych: „Żywienie i wspomaganie dietetyczne w Sporcie”–2 500 zł/semestr, 2 semestry,
Standardowa opłata za studia podyplomowe wynosi: 1600 zł. za semestr.

Akceptacja Rektora dot. opłat za studia podyplomowe na rok akademicki 2023/24

Opłata za świadectwo ukończenia studiów podyplomowych: 30 zł.
Opłata za wydanie duplikatu świadectwa studiów podyplomowych: 45 zł.
ZNIŻKI:
Zniżki dla firm, instytucji – w przypadku grup zorganizowanych.
Tworzymy nowe Kierunki również na zlecenie instytucji zewnętrznych
INFORMACJE DOTYCZĄCE WPŁAT:
1. Obowiązek odpłatności za zajęcia dydaktyczne powstaje na podstawie pisemnej umowy zawieranej na okres trwania studiów.
2. Wpłaty należy wnosić na indywidualne konto imiennie przypisane Słuchaczowi.
3. Przy regulowaniu opłat należy wpisać:
– w tytule: nazwisko i imię Słuchacza, specjalność oraz opis czego dotyczy wpłata
– w danych odbiorcy: AWF w Poznaniu, 61-871 Poznań, u. Królowej Jadwigi 27/39
4. Nie należy zamieniać się drukami opłat, numerami kont ani regulować należności na inne konto.
5. Wniesienie należności za dokumenty podlegające opłacie jest warunkiem ich wydania.
6. Za termin zapłaty uważa się datę wpływu środków na konto Uczelni.
7. Uczelnia nie odpowiada za następstwa błędnego zakwalifikowania wpłaty, powstałe w wyniku wpisania niewłaściwego numeru rachunku bankowego lub innych podobnych powodów.
8. Słuchacz powinien zachować dowody wpłat w razie konieczności potwierdzenia uregulowania danej należności.
WNIOSKI DOTYCZĄCE SPRAW FINANSOWYCH
Wnioski należy kierować Prorektora ds. Studiów.
Wnioski należy składać przez system USOSweb wchodząc w zakładkę DLA STUDENTÓW/WNIOSKI. Należy zwrócić uwagę na wymogi formalne dokumentu.
– dotyczące rat lub odroczeń
Treść wniosku powinna zawierać:
• tytuł zadłużenia,
• ogólną kwotę zadłużenia
• umotywowanie trudnej sytuacji materialnej oraz życiowej przez opisanie okoliczności, które mogą mieć znaczący wpływ na pogorszenie sytuacji materialnej, (wyczerpujące, nie ogólnikowe) oraz dokumenty potwierdzające przyczyny trudności w spłacie zobowiązania (np. mail od pracodawcy o wstrzymaniu świadczenia pracy lub o rozwiązania umowy, oświadczenie o wysokości dochodu, które student osiąga, inne). Dokumenty powinny być załączone do wniosku.
Do wniosku należy załączyć wypełnione oświadczenie.
– dotyczące zwrotów opłat
Treść wniosku powinna zawierać:
• nazwę przedmiotu stanowiącego zwrot opłaty,
• kwotę do zwrotu,
• uzasadnienie prośby,
• nr konta do zwrotu (jeżeli posiadaczem konta jest inna osoba należy wpisać imię i nazwisko tej osoby)
– dotyczące przeksięgowywania opłat
Treść wniosku powinna zawierać:
• tytuł wpłaty,
• kwotę wpłaty,
• prośbę o przeksięgowanie opłaty z umotywowaniem przyczyny przeksięgowania.

– dotyczące zaświadczeń o wysokości wnoszonych opłat za studia
Treść wniosku powinna zawierać:
• dokładną informację jakie dane ma zawierać zaświadczenie tj. np. za jaki okres, jaka kwota.
FAKTURY VAT
Faktury są wystawiane na wniosek studenta/słuchacza
W przypadku konieczności otrzymania faktury vat należy wystąpić z wnioskiem w maksymalnym terminie do 7 dni od dokonania wpłaty.
KONTAKT
Magdalena Kaczmarek
Dział Nauczania
Budynek Dydaktyczny, pok. 107
tel. 61 835 51 22
e-mail: kaczmarek.m@awf.poznan.pl

INFORMACJA:

PIERWSZEJ WPŁATY ZA KURS / STUDIA PODYPLOMOWE NALEŻY DOKONAĆ DOPIERO PO UZYSKANIU INFORMACJI (DROGĄ MAILOWĄ) O URUCHOMIENIU DANEGO KIERUNKU (KURSU / STUDIÓW PODYPLOMOWYCH)

OPŁATY:

Standardowe opłaty za Kurs Instruktora Sportu AWF:

-cz. ogólna (teoretyczna) – 500 zł.
-cz. specjalistyczna (część praktyczna + teoretyczna z dyscypliny kierunkowej) – 1200 zł.

Standardowe opłaty za Kurs Instruktora Rekreacji Ruchowej AWF:

-Kurs składa się z część praktycznej dyscypliny kierunkowej i elementy teoretyczne – 1400 zł.

Opłata za wydanie duplikatu dyplomu trenerskiego lub legitymacji instruktora 45 zł.
Opłata za instruktorską legitymację (platik) 17 zł.

Stopień Trenera AWF z wybranej Dyscypliny realizowany jest w trybie Studiów Podyplomowych – 1600 zł/semestr (2 semestry/250h)

Ceny kursów SAF AQUA:

Nazwa szkoleniaCenaCena AWF
SAF AQUA® Basic600,00 zł550,00 zł
SAF AQUA Drums Vibes®700,00 zł650,00 zł
SAF AQUA® Pregnancy 600,00 zł550,00 zł
SAF AQUA® Training600,00 zł550,00 zł
SAF AQUA® Kids400,00 zł350,00 zł
SAF AQUA® Board 550,00 zł500,00 zł
Acquapole® Tone700,00 zł650,00 zł
Acquapole® Boxing Bag700,00 zł650,00 zł
SAF AQUA® Baby Basic1 300,00 zł1 150,00 zł
SAF AQUA® Sports Training600,00 zł550,00 zł
SAF AQUA® Body Control 600,00 zł550,00 zł
SAF AQUA® Personal Trainer I750,00 zł700,00 zł
SAF AQUA® Cycling700,00 zł650,00 zł
SAF AQUA® Basic600,00 zł550,00 zł
SAF AQUA Drums Vibes®700,00 zł650,00 zł

RATY:

Istnieje możliwość platności w dwóch równych ratach:
– I rata płatna przed rozpoczęciem kursu,
– II rata płatna do momentu zakończenia kursu.

ZNIŻKI:

Przewidujemy zniżki dla:
1.) firm, instytucji – w przypadku grup zorganizowanych,
2.) dla studentów AWF Poznań.
Tworzymy nowe kierunki, również na zlecenie instytucji zewnętrznych.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WPŁAT:

Wpłat należy dokonywać po uzyskaniu informacji (drogą mailową) o uruchomieniu danego kursu – przelewem na konto:

Akademia Wychowania Fizycznego w Poznaniu
ul. Królowej Jadwigi 27/39,
61-871 Poznań

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
86 1020 4027 0000 1902 1271 4947

Tytułem: „nazwisko i imię słuchacza, nazwa kursu, cz. specjalistyczna / cz. ogólna”

FAKTURY:

Prośbę o wystawienie faktury za kurs proszę zgłaszać w max. do 7 dni od dokonania wpłaty do Kwestury AWF telefonicznie 61 8355 044, lub listownie na adres:

Akademia Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
Kwestura
ul. Królowej Jadwigi 27/39
61-871 Poznań

Wniosek o wystawienie faktury: [doc]

Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, z późniejszymi zmianami (art.106b i 106i) uczelnia wystawia fakturę, TYLKO na prośbę studenta, do 15 dnia następnego miesiąca od dnia otrzymania części (zaliczka) lub całości należności od nabywcy lub od dnia końca świadczenia przez uczelnie usługi, jeżeli wcześniej nie była dokonana wpłata za tę usługę (koniec semestru studiów, obozu, studiów podyplomowych). Faktura wystawiana jest na osobę będącą stroną umowy, czyli nabywcę usługi.

1.) Dofinansowanie do studiów podyplomowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy i pracujących 45+

Opis dofinansowania do studiów podyplomowych

2.) Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Krajowy fundusz szkoleniowy